Tele lett a Taxisputtony!!

2014.01.24. 11:42

Megint volt egy kis taxisfelvonulás, és újfent, mindenki minket utál. Pedig most már csak egy dologról szólt a fáma, vannak akik, ezzel a rendszerrel nem tudnak komfortosan dolgozni. A rendszerek hibái most már egyértelműek, de ettől még lehetne vele küzdeni, nem ez a gond.  A gond egyszerű: sok a taxis, eddig is sok volt, csak nem tűnt fel, hogy ennyire rossz az arány, most már viszont egyértelműen látszik, hogy eloszlanak a rendelések a taxisok között. Na jó, most arról nem beszélek, hogy a fuvarszervezők egy egyszerű szűrő beiktatásával, is könnyedén tudnak manipulálni. Olvastam a BKK közleményét, micsoda gőg, egyszerűen bele kellett volna tenni a törvénybe, hogy létszámkorlátozás lép életbe. Akkor szép lassan ez a probléma is megoldódott volna, ez kimaradt, most meg sokan erre ba....k rá. Ez a címeloszlási mód, még a régi nyomott áron is nagy gondokat okozott volna, már ezzel meg lehetett volna rogyasztani a piacot. Vannak taxisok akik szeretik és vannak akik nem, vannak előnyei és vannak hátrányai, de ettől függetlenül sokan vagyunk ennyi címre.

stop_hand_1.jpeg

Mondjuk azt nem értem, hogy mitől jó az, ha a profi taxisok helyett beengedünk a piacra " betanított taximunkásokat" akik keverik a Keletit meg a Nyugatit. Ha a BKK arról beszél,hogy az utasok érdekei a legfontosabbak, akkor tessék erre odafigyelni, profik helyett, ne amatőrök dolgozzanak Budapest utcáin. Ha megoldanák a  DIREKT létszámkorlátozást, az INDIREKT helyett már azzal sokat segítenének. 

A bejegyzés trackback címe:

https://posztokadrosztrol.blog.hu/api/trackback/id/tr185779314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halaloszto 2014.01.24. 15:56:21

A vilagon mindenutt elvettek a taxit a regi profiktol az uj amatorok meg plane a bevandorlok. Az a fajta regi profi taxis, aki tan meg vekerlen sem tevedt el, az ki fog halni mint az orasmester meg a suszter. Tolunk nyugatabbra mar reg kihalt, ebben is elmaradottak vagyunk. Meg torok meg indiai taxisok sincsenek itt, egyelore.

Vajk

sipike.hu 2014.01.24. 16:37:23

@halaloszto:

És a vége az,hogy beülsz a sofőr nélküli autóba és beírod a címet...
Ennek így kell lennie.

Haldoklik a szakma Budapesten,ez tény.
De nem kell üvölteni!

Csendben képezni magunkat,és váltani.

vajdasagi 2014.01.24. 16:37:26

@halaloszto: Sajnos ez így lesz (és nem örülök ennek, hanem csak megerősítem). Taán csak annyit adnék hozzá, hogy a török és indiai taxisok is kihalnak majd 20-30 év múlva, és mindez robotizálódik. Hogy ennek örülni kell-e, vagy sajnálni, az nagyon nehéz kérdés.

A bp.-i taxisok közül nagyon sokkal utaztam, és a túlnyomó nagy többségük rendes ember és profi taxis volt. Én igencsak sajnálom ezeket.

rágógumó 2014.01.24. 17:36:10

Kik azok "régi" a profis taxisok? Azok akik évtizedek óta ott dekkolnak a Keleti előtt? Aha. Oké :) Ennyit rólad.

kézműves étcsokimikulás 2014.01.24. 17:47:23

nem ertem a hiszteriat...
arnoldnak is megfelel a johnny taxi...
:)

amugy meg...
igen,sok a vadasz,keves a foka...
valaki(...)tett erte,hogy egyenlobbek legyenek a viszonyok,ez van...

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.01.24. 17:50:41

Mint utasnak tettszik az új rendszer. Nem kell hívogatni éjszaka aztán 20 perceket várni, mert 40 km-ről levadászta a címet egy turbó antennás, hanem egyszerűen leintem aki arra jön és egy perc múlva úton vagyok.

Egy polgár aki kővé dermed a hülyeségtől 2014.01.24. 17:53:25

Őszintén szólva a GPS korszakban egy szép biztonságos dohánymentes kényelmes autóban inkább utazom, mint egy "régi motoros" bagó és nem egyszer pia szagú autójában, aki nem érti miért keresem a hátsó ülésen a biztonsági övet mikor az be van gyűrve az ülés alá.

Rotoxis 2014.01.24. 18:43:08

Én csak egy egyszerű alkalmi, úgynevezett mezei utas vagyok. Nekem az a fontos, hogy a telefonhívásom után (nem váltottam taxitársaságot, ugyanazt hívom, amelyiket azelőtt) a lehető legrövidebb idő alatt ott legyen a taxi. A leggazdaságosabb módon vigyen el a tiszta kocsijával, fizetek és viszont látásra. A jelenlegi rendszer még meg is fejeli azzal, hogy bármelyik taxit leintem az utcán, ugyanazért az árért elfuvaroz. Azért a nagyobb társaságok taxiját inteném le, félvén a trükközőktől.

Engem, mezei utast a többi nem igazán érdekel.

különvélemény 2014.01.24. 20:18:34

Nem elég, hogy mesterségesen meghatározták az árat, még mesterségesen csökkentsék a taxik számát is mi?

Ez aztán a piacgazdaság.
K drága taxi 40 perc alatt...
Éljen az utasbarát szolgáltatás!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2014.01.24. 22:00:12

@halaloszto: GPS korszakában minek megtanulni a címeket?
Régen a telefonszámokat is tudtuk...
Gps el bármelyik hülye tud taxis lenni aki tud vezetni.

whale 2014.01.25. 10:00:14

OK, legyen. Milyen alapon? Mert gondolom mindenki, aki ezt szorgalmazza úgy gondolja, hogy a MÁSIK legyen kirúgva a taxikából...:)
Szóval mi legyen a kritérium? Vagy csak több engedélyt ne adjanak ki?
Énszerintem hagyjuk ezt a piacra. Addig nem telítődik, amíg megélnek belőle a szereplők. És egészen addig nőni is fog a létszám. Aztán beáll az egyensúly, amikor már az új belépők és a tevékenységet befejezők száma kiegyenlítődik.

remixer 2014.04.24. 11:10:52

index.hu/gazdasag/2014/04/24/minden_taxis_adocsalo/

"A taxisok 100 száz százaléka bukott el a NAV a fővárosi éjszakában tartott tavaszi ellenőrzésen."

:D
süti beállítások módosítása